Grattis gun och Gunilla Carlson

sigridgadde

Trådstartare
Ett stort grattis till Gun som ridit 40 mil och Gunilla som ridit 37mil i Pony Express Endurance ride –Grand Canyon.
En fantastisk bedrift att sitta i sadeln 5 dagar i sträck med humöret på topp.

:bow::bow::bow:

Sv: Grattis gun och Gunilla Carlson

Ja, man kan inte annat än beundra dem! :bow:
Är "rejält" ;) avundsjuk på dem, tänk att få rida i Grand Canyon - men inte på att rida 80 km/dag i fem dagar.
Gissar att de sett en hel del vackra vyer under de här dagarna (förutom den döda boskapen då). Kanske får vi se lite fler bilder när de kommer hem igen?
/Anne

Jag instämmer! Grattis Grattis ! Även till groomarna som fick en härlig riduplevelse!

Ett stort grattis, otroligt duktiga ! Både ryttare och hinknissar, starkt jobbat ! :bow:

Grattis till Gun och Gunilla vilken fantastisk bedrift av er.. och hästarna framförallt.. Ni är otroliga.. Vileket äventyr.. för livet.. :bump::bump::bump::)

Det är en bedrift av fantastiska människor, jag är imponerad och en smula avundsjuk.
Kul att dom delade med sig av upplevelsen, mera sådant för oss som inte törs själva.
Ingela

Läste precis bloggen. Det är precis vad man behöver att drömma sig bort till när höstmörkret sänker sig. Vilken upplevelse det måste ha varit. Jag vill också.

Hälsning Maja

blev ju himla impad av detta! :D 40 mil vid grand Canyon! O_O måste ju därför bara fråga vart man kan hitta denna blogg?!

Ännu ett mega grattis här! :bump: Tänk att få rida där, det står med på min "att göra lista" i framtiden

Har följt deras blogg intensivt, det vaerkade så spännande!;)

Ett jättegrattis till Gun och Gunilla! En fantastisk bedrift och verkligen ett äventyr för livet.

Anette

Liknande trådar

Distans Hej alla! Hoppas ni vill hjälpa mig lite inom denna gren då jag är rättså grön. Det är så att jag har en 10åring Islandshäst som jag...
Svar
9
· Visningar
2 228
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka