Grattis Björkviks RF

Sv: Grattis Björkviks RF

Ojojoj. 136 visningar, men ingen mer som grattar Björkvik?
Jag tycker det var en välförtjänt seger, och även lite otippad. Kul!

:laugh:men där har du väl fel dem var dem första jag gratulera när jag kom hem från björkvik, kanske inte här men på facebook mycket glad för deras fina prestation. och en sådan fint arr ritt fin bana det kunde väl inte bli bättre så ännu en gång grattis till björkviksryttarföreningen.
kramar till er alla från fam brückner och billingens distansridklubb:banana:

Tackar, tackar! :) Håller med om att det var otippat ;)
Kolla in de fina bilderna som finns på Björkviks hemsida, under Nyheter.

Jag har lagt ut ett femtiotal bilder från ritten på facebook men jag får, vad jag förstått, inte länka till dem härifrån. De finns iallafall där för den som vill se :laugh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Finalerna i Folksam SM i hoppning hos Henriksdals RF i Sjöbo bjöd på spänning i massor och kamp in i kaklet. Carl Walter Fox tog hand om...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter fyra år med SM byter Gärds Ryttarförening fokus. 2025 har klubben ansökt om att få arrangera NM. – Det är Sveriges tur att...
Svar
0
· Visningar
49
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka