Gratis gästbok?

gul_zebra

Trådstartare
Jahapp, nu var min gästbok försvunnen också. Sidan den låg på är "expired" eller hur man nu säger :p

Så - jag är ute efter en ny gratis gästbok till hemsidan. Utan reklam (eller ja, lite reklam på sidan är väl okej, men några popuprutor vill jag inte ha) och gärna som man kan fixa lite med själv, med att bestämma färger och så.
Några tips? Vilka tycker ni är bäst?
(Jodå, jag känner till alxnet. Men jag vill gärna ha flera alternativ :))
 
Sv: Gratis gästbok?

Se bara upp.
Det finns reklammotorer som är specialbyggda just för att skapa en massa inlägg i gästböcker med reklam.
 
Sv: Gratis gästbok?

gul_zebra skrev:
Jahapp, nu var min gästbok försvunnen också. Sidan den låg på är "expired" eller hur man nu säger :p

Så - jag är ute efter en ny gratis gästbok till hemsidan. Utan reklam (eller ja, lite reklam på sidan är väl okej, men några popuprutor vill jag inte ha) och gärna som man kan fixa lite med själv, med att bestämma färger och så.
Några tips? Vilka tycker ni är bäst?
(Jodå, jag känner till alxnet. Men jag vill gärna ha flera alternativ :))
http://www.joakimweb.se
http://webtools.cybertools.se/
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: iNTOHiMO
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 387
Senast: Roheryn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 261
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp