*Gråta* Slita hår*

C

CarolaLind

Jag söker efter ett halsband till min AB. Inte lätt att hitta ett BRETT läderhalsband..Minst 5 cm, Nästan 60 cm långt.

Och hur kul är det att söka på internet efter "Läderhalsband" Man sätter ju kaffet i halsen för mindre.

Jag är pisstrött på att plöja igenom sidor med strassbeprydda pudelhalsband nu, snälla

tipsa mig om rejäla grejer!!!!

:bow: :bow:

Sv: *Gråta* Slita hår*

I våran katthundhästaffär har de sketasnygga rejäla läderhalsband, kostar dock nästan 700 spänn har jag för mig.

Har du vägarna förbi Upplands-Väsby, besök djuraffären intill Infracity (vid Hööks). Hon har massvis med breda läderhalsband, i olika storlekar, tjocklek och utseende. Dessutom är de billiga!

Finns det en djuraffär där:confused: Den måste vara hyfsat ny?

Inga web-butiker? Känns lite...:cry: att åka maaasssaaa mil för ett halsband...

Tack ändå för svar :bow:

På ÖB har de ett brunt brett läderhalsband, ganska stort med små nitar, skule det vara nåpt?

Det är alldeles för litet. för smalt. jag har det till min Engelska Staffe. Det är fint men för "mesigt" för honom.

;)

Halloj, jag har ett brett nithalsband i svart läder som jag haft till min gamla rottis hane som inte finns mer,,,testade det på nya lilla rottistjejen och givetvis är det fortfarande jättestort till henne men jag tror inte jag vill använda det ändå för det sticker i många människors ögon och rottisen har ju inte bästa ryktet:crazy:
Kommer sätta på henne "gulliga" saker istället:angel: fast jag ÄLSKAR halsbandet....
Vet inte hur långt det är men jag har en bild så du kan se bredden...
Intresserad?

Exakt vad jag letar efter! Såå snyggt!! Kan du mäta det??

Inga problem alls! Jag har ärenden dit snart, kan ta med kameran och fota. Ska försöka fota det halsband jag har idag, så du kan se...

Jepp, på baksidan eller vad man nu ska säga. Mitt emot Scandic hotell. Tycker den affären är mycket mycket bättre än många andra jag varit inne i i Sthlms-området. Tycker dessutom att det är prisvärt! Hon har stort stortiment, även av foder! (undrar om jag får provision av henne nu? Hehe..)... Vet inte hur pass ny den är.. jag har kännt till den i drygt ett år.

Näe jag vet;) Testade bara på skoj men ack vad stort det var...

CAROLA- Jag ska hem å mäta......

Är inte mycket för nithalsband överhuvudtaget. Varför utmåla sin hund så att den ser farlig och "tuff" ut? Det räcker med att folk har fördommar utan massa associarer (?).

Det var ju precis så jag tänkte;) Tycker att det är skitsnyggt men förstår att folk reagerar.
Förstår även dem som vill ha såna snygga halsband på sina hundar för egentligen,,,tycker man det är snyggt så skall man ju ha det och inte vara så feg som jag:o
Bor tyvärr i ett område där folk lätt "snackar ner" hundar och jag vill inte dra på mig sån oönskad uppmärksamhet.

Jag tycker inte det är snyggt heller. Ser "oseriöst" ut tycker jag. Just för att man målar upp sin hund som farlig. Skulle jag slänga på sånt på min hund skulle folk reagera ännu starkare än vad de redan gör. Just när hundarna är Black n Tan färgade eller "kamphundsras" så blir folk rädda.

Min hund försöker jag istället visa så snäll och söt som möjligt :)

Meeen det är ju fiiiiint juuu Och Texas Vill ha ett sådant i Julklapp :love:

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 534
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar