Gränserna på forumet

F

Fjunet

Är det inte meningen att man ska hålla sig inom dem? Det börjar krylla av 15-åringar på ÄU. Vill ogärna hoppa över till Senior eftersom jag är på tok för ung för det.

Sv: Gränserna på forumet

De är väl bara en rekommendation?

Jag håller mig både på Senior och ÄU, och har gjort i flera år, trots att jag (naturligtvis) bara har "åldern inne" för det ena av forumen!

Jag tycker att man kan få vara på det forum som intresserar en mest, men samtidigt försöka anpassa trådar m.m till åldersrekommendationen...
Man behöver kanske inte lägga en
"LåT Mig nU Få ZE Bilder På ZnyggiaZte R@gGeT-tråd" på senior, precis som en "Bästa gratängrecept-trådarna" kanske passar mindre bra på ungdom...

Vi kan mobba ut de som skriver på ÄU som vi vet hör hemma på U. Typ sluta alla svar med: du är välkommen hit när du fyllt 18 :smirk:

Äsch, jag borde sova nu. ta inte detta på fullt allvar som jag nyss skrev.

Jag skriver ganska ofta på ÄU istället för på U. Har hittills inte fått höra att mina trådar inte skulle passa in där av en anledning eller annan?

Jag skriver på dom trådarna som intresserar mig, bryr mig inte mycket om ålders grejen.

Jag är inte 18, men känner mig tusen ggr mer hemma på ÄU än U, och skriver således fler trådar där..

Jag är på alla tre forumen... Mest på ÄU trots att jag blir 17 i år. Jag skriver i de trådarna som jag har behållning av, eller kan bidra i.

They are more like guidelines you know... ;)

Jag tycker att diskussionerna på u kan bli lite väl omogna för min smak, och ibland ochså på äu, men man får väl gö vad man vill.

Jag håller mig till ÄU även fast jag inte har åldern inne. Ibland skriver jag på U om det är något speciellt jag vill skriva, men har t.ex aldrig skapat en tråd där. Alla på U känns väldigt unga.

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 819
Senast: fixi
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Lars L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama