Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var det inte den som skulle vara "havrefri" men som innehöll havrekli om man kikade på innehållsförteckningen....?
Har bara gett mina som godis så vet tyvärr inte så mycket annat... Tyckte bara det var lite knepigt att den var "havrefri" trots att den innehöll en beståndsdel av havre....
en av hästarna i stallet som är ltie kräsen å svår att hålla hull på fick testa å han formligen ÄLSKAR den. sen om den är hvrefri eller inte de vet jag ite men han håller sig lugn på den iaf.. står på vila pga skada.. höll sig itne lugn med annat foder med havre i..
MYCKET smakligt tycker min häst som fått det i ca två veckor nu! Verkar vara en prisvärd müsli, bra ur miljösynpunkt också med svensktillverkat. Resultatet hur det fungerar får vi kanske vänta någon vecka till på, två veckor är ganska kort tid, men än så länge verkar han trivas på det.
ja har ett grovfoder med smrp på 58 så jag funderar stark på muslin... då fröken jag har hemma verkar vara lite svårare att få i mat en många andra hästar jag haft...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.