Granngården

H

Hallonkvist

Någon som provat eller utfodrar med Granngårdens müsli foder?

Rek eller?

Sv: Granngården

Hej! :)
Menar du kraft´s müsli eller någon annan sort som dom säljer på granngården??:banana:
Har provat Marstal´s müsli baserad på korn o inget havre som finns att köpa på granngården. lite dyrt kanske men funkar toppen till mina hästar.:rofl:

Japp det var Marstal´s jag tänkte på. Har Krafft müsli också??:o

Japp ursäkta att jag ej svarat data krongel:)
Men nu har du väll redan kollat upp det:)

Hallå, jag gick över till Marstalls Freizeit för ca 5 veckor sedan och det funkar kanon bra på mina hästar.Nu är dom snart uppe i full foderstat efter övergång och dom har blivit synbart blankare i pälsen och piggare att rida.

Ja visst är det ett toppen foder.;)
Nu har ju jag cornmüsli´n men dom är ju ganska så lika. min ögonsten har lyckats hålla hullet o har fått en fin lyster i pälsen:banana:

Japp det var Marstal´s jag tänkte på. Har Krafft müsli också??:o

Kraft har flera olika müsli om inte jag mins fel, jag utfodrade min new forest me en müsli som skulle ges 50% müsli 50% havre, (kraft blå säck) för nått år sedan...funkade jätte bra!!

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
543
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Mitt sto har lessnat på Kraffts müsli. Finns det något likvärdigt man kan ge henne?
Svar
8
· Visningar
1 028
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Tänkte testa att ge betfiber istället för kraft och har jämfört Granngårdens betfiber och Pavos speedibeet. Den förstnämnda innehåller...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka