Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Första alternativet är väl att prata med grannen och se om ni kan lösa problemet, men blir reaktionen "jaha?" finns det inget du kan göra än det som redan nämnts.
För egen del hade jag hellre inhägnat till mina katter, än att se de skadas eller dödas av grannkatten.
När vi hade en riktigt elak katt här i grannskapet (som dessutom tog sig upp till vår balkong och bankade på kattluckan för att komma åt vår katt när han var inne), satte vi upp en lapp med bild och bad att ägaren till katten skulle höra av sig. Det gjorde ägaren aldrig men en annan granne hörde av sig som också var trött på denna katt.
Vi gick dit och pratade med kattens ägare och det visade sig att katten hade vissa beteendestörningar, vilket ledde till att ägaren valde att avliva den efter ett par veckor. Det kan ju självklart finnas andra lösningar för era katter men det bästa är nog att prata med grannen först Katten kanske inte är kastrerad?
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.