Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vår ena katt äter kaffesump och vill gärna dricka kaffe direkt ur kannan om man inte håller koll.. knäppisKatter brukar inte gilla kaffe eller citrus dofter.
... och Sparky äter apelsinMegara äter citronsorbet
Alla är ju olika såklart. Upplever citron funkar bättre än apelsin.De säger det. Jag provade. Min dåvarande katt tyckte nog att det luktade äckligt. Men eftersom det luktade äckligt var han bara tvungen att undersöka. Så han stod och slog på apelsinskalen och man riktigt såg hur kugghjulen snurrade Men gå därifrån för att slippa lukten fanns inte på kartan!
Ojdå, det har jag aldrig hört innan om en katt som vill äta sumpen och dricka kaffeVår ena katt äter kaffesump och vill gärna dricka kaffe direkt ur kannan om man inte håller koll.. knäppis
Hon är inte riktigt normal Kan inte lämna kaffekoppar obevakade, hon är där direkt och ska smaka. Om sumpen ligger kvar i kompostlådan (där jag tömmer kompost innan den hamnar i bokashihinken) är hon där och mumsar.Ojdå, det har jag aldrig hört innan om en katt som vill äta sumpen och dricka kaffe
KnäppiskattHon är inte riktigt normal Kan inte lämna kaffekoppar obevakade, hon är där direkt och ska smaka. Om sumpen ligger kvar i kompostlådan (där jag tömmer kompost innan den hamnar i bokashihinken) är hon där och mumsar.