JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Grankärrs Gränsryttare tog lagbrons vid SM i fälttävlan för ponny.
— Extra roligt då vi alla är nybörjare på det här, säger lagledare Mari Karlsson Hårrskog. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.jp.se/article/grankarr-tog-sm-brons/
Moderator
Hästnyheter
Ett lag från vår bygd slog till och tog brons vid Lag-SM i fälttävlan för ponny på Ljuslingsbacken i Borgunda i söndags.
Det handlar om...
Hästnyheter
Som de enda småländska deltagarna vann Grankärrs Gränsryttare prestigefyllda Fälttävlansallsvenskan i Östergötland 2017. Till hösten...
Hästnyheter
Som de enda småländska deltagarna vann Grankärrs Gränsryttare prestigefyllda Fälttävlansallsvenskan i Östergötland 2017. Till hösten...
Hästnyheter
Det var 14 år sedan hon tog en SM-medalj senast. Nu är väntan över för Karolina Stenfeldt från Sotenäs Fältrittklubb, som har tagit...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Precis! Hade det bara varit en av mina systrar som varit kass så hade man kanske kunnat skriva av det som otur, men när både de och...
Lyan
47 minuter sedan
Svar: 1 828
Visningar: 177 015
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag har äntligen kunnat lägga en beställning på fler luminatus från Imazo. Hoppas på att de kommer på onsdag. Ska se till att göra om...
Red_Chili
54 minuter sedan
Svar: 1 327
Visningar: 39 383
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Okunskap gissar jag? Men det kan inte varit första gången dom hundarna gjorde utfall 🙈 men för vissa ringer aldrig klockan.
Nota
Idag kl 10:31
Svar: 1 118
Visningar: 64 786
Hund