Graloppträning på stranden på nyårsdagen?

Sv: Graloppträning på stranden på nyårsdagen?

Om det är min gamla tråd du tänker på så kan jag förklara varför det INTE blev någon strandritt denna gången...

SNÖ, snö, snö, snö, snö, snö, snö, och lite mer snö... Plus att nästan HELA stranden vid Sandhammaren är borta. Nu snackar vi 50 - 100 m strand som försvunnit i vattnet. Vi får se lite senare hur det blir med stranden.

Var det inte min tråd du menade så, Bygones!

//Sita

Det var din tråd! Jag försökte titta hos dig men hittade istället maratontråden om Ryssland :eek:

Då förstår jag varför ;) Jag inbillade mig liksom att (så länge vattnet inte fryser) det var en remsa barmark :angel:

Ja hu ja! Tur det inte blev ngt med Ryssland. Det var i det området den stora skogsbranden och torkan slog till i somras. Ibland måste man lita på magkänslan...:p

Havet har tagit JÄTTEmycket av "vår" strand :cry: Hoppas havet lämnar tillbaka stranden innan sommaren, för VAR ska annars alla 08:or grilla sig som sardiner hehe

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
570
Senast: sthu
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Honey07
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 883
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar