GPA Titanum.. eller liknande

A

AsGoodAs

Tror det här är okej att posta.. Annars bara ta bort elelr flytta eller göra det som behövs^^
Jag är på jakt efter en ny hjälm, och har förälskat mig i hjälmar som GPA Titanum, svart med silverremsa på toppen. (Erkänn, är rätt läckert! :love:)
Så jag har två frågor till ni som vet;
1.
Visst kan jag tävla i den i både hoppning och dressyr på lokal nivå, det ser inte konstigt ut?:confused:
2. Säljs ens sådana fortfarande i sverige? *hoppas hoppas*:bump: Är inte intresserad av att beställa från utomlands, utan den ska vara i sverige, annars får det vara. Helst att den säljs på någon ridsportsbutik i stockholm/uppland så man kan prova, men det är väl helt uppe i det blå..:cool:

Jag kan även tänka mig andra märken, nästan föredra, men just GPA Titanum är ju ett perfekt exempel. Om jag har tur så kanske någon nätbutik har.. men men.. Pris spelar ingen roll, jag får se till att skaffa ihop pengar för nu börjar det här med hjälm bli akut..

Sv: GPA Titanum.. eller liknande

Jag tycker dem är helt okej! Har själv en sådan. Tycker de är snygga och stilrena, absolut funkar dem till både hopp och dressyr. Ang. fråga två, så pmar jag dig!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka