JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
I förrgår vann Matilda Pettersson Grand Prix i Borås. Nu får hon en av de sista biljetterna till de internationella klasserna under...
Hästnyheter
Det blev inga bonusmiljoner för Rolf-Göran Bengtsson. Gina Tricot Celebration Grand Prix vanns i stället genom en riktig fullträff av...
Hästnyheter
Ingemar Hammarström red hem Grand Prix-hoppningen för ponnyer över 1,35-hinder i Oslo på söndagen. Klassen ingår i serien FEI Ponies...
Hästnyheter
Stina Lillje hoppades på placering vid Grand Prix-hoppningen, men det gick bättre än så. Tillsammans med Candelight K tog de en GP-seger...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag stör mig på att maken frångick planen och freestylade dagens middag då han hittade kraftigt rabatterad färsk fisk i affären, så jag...
Mineur
1 minut sedan
Svar: 1 309
Visningar: 65 196
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Fast om hon jobbar natt känns det helt orimligt att hunden inte klarar att vara ensam 1(!) timme i mörker?
sidensvans
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Valvaka i Kanada i natt. Orkar nog inte sitta uppe särskilt länge och det verkar som LPC och Carney har en relativt betryggande ledning.
MJLee
2 minuter sedan
Svar: 768
Visningar: 30 679
Allmänt
Kattbilder #10
Övr. Katt Jag har ju också siameser. Den äldre kunde öppna dörrarna inne. Den ohängda odågan lärde sig öppna ytterdörren. Så nu har vi en hal...
Vinur
52 minuter sedan
Svar: 571
Visningar: 29 943
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Skällde på Lillen å sa att använder du inte din fotölj kan vi ju slänga den. Han har vägrat den I nån vecka... kommer tillbaka in..
LadySara
Idag kl 20:42
Svar: 1 120
Visningar: 58 078
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är det enda Gissa ratar oxå, men med en ordentlig klick vaniljsås så går även det ner :D
dobbis
Idag kl 20:36
Svar: 1 193
Visningar: 70 295
Hund