Gott Nytt År IngelaH !

B

Bill

Nu vill jag tillönska vår Allsmäktiga moderator :love:IngelaH :love:ett gott nytt år och samtidigt ber jag om syndernas förlåtelse för alla både trevliga och otrevliga inlägg som producerats under året. :o
F´låt, IngelaH att jag varit en :o stygg gosse :o, o jag ska försöka vara snäll nästa år ( om jag kan hålla mej) :o men - Orsa Kompani lovar inget bestämt . . . . . . .

Hoppas att fler här på forumet tillönskar min favoritmoderator IngelaH ett Gott nytt år !

Övriga moderatorer tillönskar jag: Nytt År

o slutligen till Gunnar vill jag säga : År! :smirk:

Sv: Gott Nytt År IngelaH !

Du... lova inget som du inte kan hålla... :devil:

Så... ska jag inte lova något som inte JAG kan hålla...

Du, en gång till... sängen var lite knölig igår, vad det nu kan bero på... :confused: Därför så har min "feng shui"-mästare sagt att du kan ställa sängen till höger om fönstret under den gröna lyktan, när du har flyttat skåpet... -> DIT, i stället... :angel: Och när du har gjort det, kan du brodera den där föltavlan, jag fick av Lil-sis i julklapp...

:rofl:

God fortsättning på dig Bill!

Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR och god fortsättning på det nya, till er alla

önskar

eder egen

Alltid lika seriösa :angel:

IngelaH
moderator

Du... lova inget som du inte kan hålla... :devil:

Så... ska jag inte lova något som inte JAG kan hålla...

Du, en gång till... sängen var lite knölig igår, vad det nu kan bero på... :confused: Därför så har min "feng shui"-mästare sagt att du kan ställa sängen till höger om fönstret under den gröna lyktan, när du har flyttat skåpet... -> DIT, i stället... :angel: Och när du har gjort det, kan du brodera den där föltavlan, jag fick av Lil-sis i julklapp...

:rofl:

God fortsättning på dig Bill!

Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR och god fortsättning på det nya, till er alla

önskar

eder egen

Alltid lika seriösa :angel:

IngelaH
moderator
Lyckans ost som fick en föltavla !
Det är så mysigt att kura ihop sej o sitta o brodera framför fotogenkaminen ( fast den ryker o osar). Det är julstämning det!

Jodå, bara jag blir opererad för min gråstarr, ska jag skaffa mig en uppsättning fingerborgar, förstoringsglas och en rejäl stoppnål och sätta igång... :p

Nu vill jag tillönska vår Allsmäktiga moderator :love:IngelaH :love:ett gott nytt år och samtidigt ber jag om syndernas förlåtelse för alla både trevliga och otrevliga inlägg som producerats under året.

KL
Slipper man färgade kort om man gör avbön såhär en gång om året?

Kan vara värt o prova för MIG kanske... :rofl: Men det hjälpte inte för Bill, nej... :devil: Men Bill var nog tacksam för färgat kort, i stället för färgade kulor i .... :angel:

Ps. Tar mig min moder(ator)liga rättighet att flytta tråden till bukefaloshjälp i stället. Ds.

Senast ändrad:

Kan vara värt o prova för MIG kanske... :rofl: Men det hjälpte inte för Bill, nej... :devil: Men Bill var nog tacksam för färgat kort, i stället för färgade kulor i .... :angel:

Ps. Tar mig min moder(ator)liga rättighet att flytta tråden till bukefaloshjälp i stället. Ds.
Du, Ingela. :o när kulorna är färgade :o.... då är det kris !

Å apropå nyårslöften o sluta röka å sånt trams: Det är bättre med en fimp i krattan än tvärtom! :o

Borde inte du ha ett färgat kort p.g.a detta, ja menar, jag fick ju ett bara jag antydde att Bill inte var karl nog?????

Men i vilken tråd var det NI två satt och babblade om personliga problem? Jo, i en HÄSThanteringstråd som varken du, jag eller bill hade startat. Det var en tråd som handlade om att ha grimma på i hagen eller ej.

Denna tråd handlar i stort sett om bara Bill och mig, eftersom han önskade mig, andra moderatorer och Gunnar ett gott nytt år. Då är vi ganska överens om "mindre seriöst" bus. Vi sitter inte och glappar i någon annans tråd. Nu startade Bill tråden i forumet ridning och nyårshälsningar till moderatorer har väl egentligen inget med ridning att göra och därför flyttade jag tråden till bukefaloshjälp, där vi moderatorer och Gunnar går in någon gång under dagen. :bow: Men anser du att tråden är felaktig, får du triangla den, så for moderator för bukefaloshjälp ta sig en koll. :idea:

Om du tittar på forumen ser du att jag är

dreiktmoderator för:

Hästhantering, Grundutbildning, Ridning och klassisk ridkonst

samt reservmoderator för:

utrustning, gnägg, tävling övrigt, distans, dressyr, att ha dressyrhäst och dressyrgnägg

För bukefaloshjälp, basar:

Gunnar, himself and nobody else but him... :bow:

Men anser du att tråden är felaktig, får du triangla den, så for moderator för bukefaloshjälp ta sig en koll. :idea:

Av princip vare sig trianglar jag eller heller är otrevlig i PM, men lite intressant att veta vad det var som var fel på diskussionen och också var den kan diskuteras.

Vadan detta med att vara otrevlig i PM??? :confused:

Är det bättre att vara otrevlig öppet i forumet där man som vuxen bör vara ett föredöme och där ingen annan har med den "tvåsiidiga dispyten" med otrevliga uttryck att gära. Vissa uttryck, som inte de barn som är på forumet, för att lära sig saker om säker hästhantering, kanske tycker är så intressant att läsa? ...även om det säkert är lärorikt att få ny vokabulär att använda på skolgårdar och på föräldralösa diskon.

Bill frågade mig varför han fick en "ofarlig" vaning i ett, "lite småsnipigt" PM. Jag hade ju fått flera triangelrapporter och kunde lätt förklara pedagogiskt, och visade även citerade exempel i PM eftersom jag inte ansåg att det var något som gällde någon annan. Och nu "smågnabbas" vi vänligt öppet i forumet i stället. Det tycker jag är skillnaden mellan att vara otrevlig och trevlig.

Har du fått något otrevligt PM av någon, kan du enkelt vidarebefordra det till Gunnar, så att han kan säga till eller åtgärda vederbörande. :idea:

Senast ändrad:

Om du tittar på forumen ser du att jag är

dreiktmoderator för:

Hästhantering, Grundutbildning, Ridning och klassisk ridkonst

samt reservmoderator för:

utrustning, gnägg, tävling övrigt, distans, dressyr, att ha dressyrhäst och dressyrgnägg

För bukefaloshjälp, basar:

Gunnar, himself and nobody else but him... :bow:

Meh, sluta märka ord nu. :mad:

Liknande trådar

• Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 174
Senast: IngelaH
·
G
Övr. Katt nu när nya året är påväg vill jag tacka för alla bra tips jag fått från forumet. är väldigt imponerad av alla kunskaper och alla bra...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: tindra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.