Göta lejon-hotell!?

Fille

Trådstartare
Ska på premiären av Priscilla på Göta Lejon 21/9 men har nästan noll koll på Sthlm! Vad finns det för hotell nära eller vilket område/gata ska man leta hotell på?
 
Sv: Göta lejon-hotell!?

Ligger på götgatan, logiskt nog. Ligger ett stort hotell nära som heter Malmen, men det går nog att hitta nåt mysigare... Varsomhelst på söder är nära egentligen. Sök på mariatorget/mosebacke/zinkensdamm/skanstull/medborgarplatsen!

Gamla stan är också nära, finns flera fina hotell där men det är också väldigt turistigt.
 
Sv: Göta lejon-hotell!?

Okey vad bra toppen! Då vet jag i alla fall vart jag ska börja leta!:)
 

Liknande trådar

Kultur Min partners all time favorite är Hair, och den spelas på Göta Lejon till våren. Så jag tänkte helt enkelt fixa biljetter till oss...
Svar
6
· Visningar
5 949
Senast: lizan
·
Fritid Dottern skulle flyga United Airlines IGÅR, från Cincinatti till Chicago och sen Toronto, Kanada (!) - Köpenhamn. Med massor av extra...
2
Svar
23
· Visningar
3 112
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 432

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp