Göra om vanlig cd till mp3

Minelli

Trådstartare
Jag vet at det finns ett program på nätet som är gratis som man kan ladda ner och sen kan man omvandla "vanliga" cd till mp3 så man kan ladda ner dem till en mp3 spelare.
Nån som vet adressen ?
 
Sv: Göra om vanlig cd till mp3

Hmmm... Hade nå't program som jag använde förr i tiden som hette "Audiograbber" som jag tyckte funkade bra. Sök på det på typ google.com eller nå't!
 
Sv: Göra om vanlig cd till mp3

Jag använder iTunes till detta. Det funkar nog även om du inte har en iPod. Finns att ladda ner här:här.

/Soapbubble
 

Liknande trådar

Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
1 021
Senast: Enya
·
IT & mobiler Det händer något mystiskt där vi bor! De senaste två-tre månaderna har det börjat stanna lastbilar och långtradare utanför vårt hus; en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 377
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 932
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
954
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp