Göra om hemma, bra lösning?! *bild*

Seabaz

Trådstartare
Alltså mitt enda rum här i lägenheten... Behöver göras om!

Till vänster står sängen, man ser hörnana på den..
Sedan är det skrivbord och sedan är det en stor blaffa till tv-möbel som teven står på. Och framför den står ett litet bord som ska hivas ut i vilket fall somhelst...
Längst till höger där är balkongdörr som står öppen på bilden..

Bild:

P8184700.jpg

Jag vill ha något mer stilrent... Men samtidigt behöver jag någonstans att ha datorn också och sitta vid... Teven skulle jag gärna ha på en lägre bänk men då blir problemet med datorbord?

Teven tittar jag på både från sängen och från soffan (där jag satt när jag tog bilden, står en stooor nice soffa)

Jag vet inte rikgtigt hur jag ska få ihop det. Teven skulle ju även kunna sitta på väggen kanske?

Men hursom måste jag ha en möbel som rymmer boxer och dvd...

Sv: Göra om hemma, bra lösning?! *bild*

Tycker helt klart att du ska få upp tvn på väggen, köpa en stilren plan "hylla" som man kan ha under, typ denna från ikea.

0091432_PE227103_S4.JPG

Kanske köpa något matchande enkelt datorbord, finns alla möjliga färger på skivor och ben, man kan få till det skitsnyggt.

Har nydligen flyttat till en etta på 25 m2, att få stilrent och plats är inte det lättaste. Men så här har vi iallafall. Inte helt klart än. Ska även ha en sån där hylla under tvn för tvspel mm.

DSCN4196.jpg

Barbord, ikea.
DSCN4195.jpg

Avlångt datorbord, ikea.
DSCN4198.jpg

Tror nog att du kan få till det finfint ! :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka