Göra en fil av flera

Basilika

Trådstartare
Jag har problem med min mp3-spelare, den lägger inte mina musikfiler i den ordning jag vill.

Vet någon om något program som kan göra en stor fil av flera filer, alltså sammanfoga, med samma filändelse (mp3)?
 
Sv: Göra en fil av flera

låter inte riktigt logiskt.. Standard på en sån spelare är att antingen sortera på namn eller i den ordning man lägger in de på spelaren..

så den låt du vill ha först lägger du in först helt enkelt.. kanske funkar på din också :idea:
 
Sv: Göra en fil av flera

Det går förstås, men det är jobbigt och du kommer inte att kunna växla låt.

Klura ut hur den sorterar dem, om det verkligen inte går att styra ordningen på annat sätt kan du ju testa att numrera filerna.

01fjantigartistA
02fjantigartistB
03...
 
Sv: Göra en fil av flera

Jag har provat att lägga in en låt i taget, i den ordning jag vill ha dem. Den tar ändå i en konstig ordning som jag inte förstår.

Elftor:

Jag har funderat på att byta filnamn men det är ett hästjobb på alla mina filer som jag ska ha till min powerwalk. Därför gör det inget om det är en stor fil!

Eller vet någon något som man snabbt och enkelt kan byta namn på filer?
 
Sv: Göra en fil av flera

hah. jadu. du har den inte på shuffle då? :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 261
Senast: Lillefrun
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp