Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är lite inne på att köpa en Prestige sadel till min pålla, de kan man ju värma om bommen på, har bara hört om folk som gjort den större, men kan man även göra den smalare? (ska köpa beg. o det finns en som är bredare än vad pållan behöver)
Ja man kan göra den smalare, det kostar tror jag ca 1000-lappen det var åtminstone vad den sadelmakaren begärde som vi frågade. Men varför inte se sig om efter en sadel som passar pållen, trots allt måste du ju lägga ändringen på sadelpriset och kanske lönar det sig att köpa en ny med rätt vidd från början.
En ny kostar runt 10000 kr, andrahandsvärdet är rätt skapligt varför en sådan begagnad kan kosta mellan 7-8000 kr. Lägger du på priset av ändringen är du uppe mellan 8-9000 kr, frågan är om det inte är värt att leta efter en i rätt storlek eller köpa en ny i rätt från början.
Hästnyheter Beskedet om aggressiv cancer kom som en käftsmäll.
Nu berättar kusken och montéryttaren Jenny Brunzell om chocken.
– När jag är ensam så...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...