Göra bilder ljusare

cactuspower

Trådstartare
Har plåtat flera kort i ridhuset nu men många är dessvärre väldigt mörka :( och därför av dålig kvalité. Går det att göra de ljusare på något sätt, hur går man till väga?

Tack på förhand!! :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Göra bilder ljusare

Zaga skrev:
Vad har du för bildbehandlingsprogram?

Ärligt talat är det knappt så jag vet det själv :o

Är väldigt rutten på hur man använder programen och vad som finns på den här datorn, vilka brukar man ha? Vi har ju typ word, excel som finns på de flesta datorer men det är ju inga bildbehandlingsprogram.. :smirk:

Finns dock något som heter Photo Story 3 for Windows, men vet inte riktigt vad det är för program eller hur man använder det?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag måste för första gången i mitt liv skriva ett CV och det går rätt dåligt. Problemet är att jag arbetat på mina arbetsplatser väldigt...
Svar
16
· Visningar
754
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
887
Senast: Caoimhe
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 521
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp