golit stänger gränsen

:eek::nailbiting:
Sambon köpte Messmör igår.:o
O herregud. Att jag inte anat detta tidigare.
HAN ÄR SPION!!!!!!
Han har aldrig ätit en klick messmör på över det året vi varit tillsammans och nu går han och köper en hel ask!
O herregud. Vad ska jag göra??? :cry:

Men nej! Ni har missförstått!
Ni har INTEGRERATS istället för att du har ASSIMILERATS :crazy: :banghead:
Ta med honom ut och fiska hummer eller gå på en Håkan Hellströmkonsert eller nått! Gör nått nu innan det är försent! :nailbiting:

Men nej! Ni har missförstått!
Ni har INTEGRERATS istället för att du har ASSIMILERATS :crazy: :banghead:
Ta med honom ut och fiska hummer eller gå på en Håkan Helströmkonsert eller nått! Gör nått nu innan det är försent! :nailbiting:
Men han är ju urgöteborgare. Han ska inte pyssla med sånt här :(
(och Håkan Hellström är skäl nog till att fly tillbaka över älven:wtf:)

En klyktattare? En surjämte? Eller en.... lapp? :nailbiting:
21 år i södern och min son är snötokig och vill åka skidor och sambon äter messmör. Kanske lika bra att ge upp? Sluta förneka mitt ursprung?
I stället ska jag slänga mig i snön och göra snöänglar av lycka, bära tofsmössa och erkänna att mina termobyxor är det gosigaste plagg jag äger och jojka av lycka.

21 år i södern och min son är snötokig och vill åka skidor och sambon äter messmör. Kanske lika bra att ge upp? Sluta förneka mitt ursprung?
I stället ska jag slänga mig i snön och göra snöänglar av lycka, bära tofsmössa och erkänna att mina termobyxor är det gosigaste plagg jag äger och jojka av lycka.
Heureka :up:

Embrace it. Winter is coming. Eller nåt sånt. Jag tycker du är på rätt spår. Ställer ni upp i vårt årliga möte för Norrländska motståndsrörelsen?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka