Åh va gla ja blev nu
(guppar saligt runt i surströmmingsspadet)
(guppar saligt runt i surströmmingsspadet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(det är JÄTTEJÄTTEsvårt att veta vilken sida man ska agitera för!!)
MED skidor är lika illa för en stackars sörlänningGällivare... utan skidor
/förklaring för sörlänningar: när Gällivare snöar över kastar sig alla riktiga Gällivare-bor ut på skidorna så det blir skidspår spontant i hela stan (byn)
Sambon köpte Messmör igår.
O herregud. Att jag inte anat detta tidigare.
HAN ÄR SPION!!!!!!
Han har aldrig ätit en klick messmör på över det året vi varit tillsammans och nu går han och köper en hel ask!
O herregud. Vad ska jag göra???
klyktattara
Menar du att ordet faktiskt betyder någonting?Ååååh, vad länge sen jag "hörde" det ordet!
Men han är ju urgöteborgare. Han ska inte pyssla med sånt härMen nej! Ni har missförstått!
Ni har INTEGRERATS istället för att du har ASSIMILERATS
Ta med honom ut och fiska hummer eller gå på en Håkan Helströmkonsert eller nått! Gör nått nu innan det är försent!
Västernorrlands län = Y län = Y ser ut som en klyka = folket som bor i länet kallas för klyktattare.Menar du att ordet faktiskt betyder någonting?
Menar du att ordet faktiskt betyder någonting?
Ååååh, vad länge sen jag "hörde" det ordet!
Men han är ju urgöteborgare. Han ska inte pyssla med sånt här
(och Håkan Hellström är skäl nog till att fly tillbaka över älven)
Jag är oerhört förolämpad över att bli kallad för något sådant här, nu tänker jag sura.
Jag är i alla fall ingen surjämte.
Sant. Åh....jag känner mig så vilsen. Vem lever jag med egentligen? Vem är han?Är du säker på det? Är han spion lär ju hans förflutna vara uppdiktat.
Löses enklast genom att gå ner på mer detaljnivå så är du medelpading eller ångermanlänning?
Sant. Åh....jag känner mig så vilsen. Vem lever jag med egentligen? Vem är han?
21 år i södern och min son är snötokig och vill åka skidor och sambon äter messmör. Kanske lika bra att ge upp? Sluta förneka mitt ursprung?En klyktattare? En surjämte? Eller en.... lapp?
Heureka21 år i södern och min son är snötokig och vill åka skidor och sambon äter messmör. Kanske lika bra att ge upp? Sluta förneka mitt ursprung?
I stället ska jag slänga mig i snön och göra snöänglar av lycka, bära tofsmössa och erkänna att mina termobyxor är det gosigaste plagg jag äger och jojka av lycka.
21 år i södern och min son är snötokig och vill åka skidor och sambon äter messmör. Kanske lika bra att ge upp? Sluta förneka mitt ursprung?
I stället ska jag slänga mig i snön och göra snöänglar av lycka, bära tofsmössa och erkänna att mina termobyxor är det gosigaste plagg jag äger och jojka av lycka.
Jag är inte den som backar. Hade en förfader i Hästjägarna på FrösönEmbrace it. Winter is coming. Eller nåt sånt. Jag tycker du är på rätt spår. Ställer ni upp i vårt årliga möte för Norrländska motståndsrörelsen?