Goldenvalpbilder

Fanzia

Trådstartare
Nu är jag elak och lägger ut lite bilder på mina små sötnosar.
blogg

Övas i att stå fint. Snälla mamma fick hålla hund så jag kunde fota.

blogg

Leksaker är alltid skoj

blogg

Springa springa springa :)

blogg

Bara söt

blogg

Mysigt att sova i hög. :love:

Ja det var några bilder det. De är jätteroliga nu. Väldigt frammåt och nyfikna. Alla besökare välkomnas glatt och nya ställen och saker utforskas grundligt. De är redan hela 6 veckor imorgon. Tiden går allt för fort nu.

Sv: Goldenvalpbilder

Fyyy för dig. Det borde vara olagligt att lägga ut valpbilder. :love: Vilka sötnosar.

Dom är verkligen helt bedårande! :love: Och nog för att alla valpar är söta men det är något särskilt med golden valpar....

Fyyy för dig. Det borde vara olagligt att lägga ut valpbilder. :love: Vilka sötnosar.

:rofl:Ja nästan så det borde det. :)

Om valpsjukan skulle sätta in rejält så finns det än så länge både en hane och en tik som är otingade. :D

Killaloe: Ja visst är det något särskilt med goldenvalpar. Håller helt klart med dig. :)

Tack så mycket. :)
Du ska inte ha ett guldkorn till? Man kan aldrig få för många vettu Är som chips har man en kan man ha två och har man två så kan man ha tre osv. :D

Haha, nope! ;)
Har levt med kompostgaller runt skohyllan i snart 3 år känns det som. Vi har ju 2unghundar en 3 åring och en 1 åring. Det är nog med hormoner i huset :D
Men för övrigt håller jag med dig, det är som chips :love:

Haha, nope! ;)
Har levt med kompostgaller runt skohyllan i snart 3 år känns det som. Vi har ju 2unghundar en 3 åring och en 1 åring. Det är nog med hormoner i huset :D
Men för övrigt håller jag med dig, det är som chips :love:

Ja det lät kanske som det räcker. :)

Det vore dock skoj med en bukehund. :banana: La en annons i annonsdelen så man vet aldrig om det blir en bukefalist som blir ägare till en liten Fanziavalp. :D

Om valpsjukan skulle sätta in rejält så finns det än så länge både en hane och en tik som är otingade. :D

Och tråden är ett försök att få dina otingade valpar sålda? Annonsering är förbjudet på forumet, det borde du väl veta?

Och tråden är ett försök att få dina otingade valpar sålda? Annonsering är förbjudet på forumet, det borde du väl veta?

Nej tråden var för att visa bilder på valparna. Och skulle det räknas som reklam att jag skojjade om att det vore kul med en bukevalp så får väl någon moderator ta bort det. Inte min mening att någon ska bli sur. Tänkte faktiskt inte ens på att det skulle kunna räknas som annonsering (hänger på andra forum och där är det inte lika strikt som här). :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Vilken skillnad det kan vara på olika ridskolor. Jag red tre gånger på ridskolan jag började på precis efter nyår, och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 535
Senast: Lilahnee
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: Ämelie
·
Övr. Djur Nu har sötnosarna redan blivit 6 veckor gamla, och stannar bara i 2 veckor till (förutom min hona och de två som ej är tingade än). Vet...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Only_Me
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka