Gödselmask

Sv: Gödselmask

De är super effektiva! Jag har en ganska liten gödselplatta tror den är på 17 kvadrat ungefär har haft mellan 3-4 hästar och i år är första gången på 3 år som jag behöver tömma plattan. Planterade in maskarna för 3 år sen och de har jobbat på bra och förökat sig rejält! Så nu när vi börjat tömma plattan är nästan allt utom det övre lagret jord! Jag betalade 500 kr för 1000 maskar nu har jag väl kanske en 10 000 i stacken. :D
Har aldrig gjort något särskilt med min stack, borde ha vänt ner övre lagret men jag är för lat :o

Sv: Gödselmask

Provade för rätt länge sedan och det fungerade bra här i Norrbotten.

Nu behöver vi dem inte, men skulle det behövas köper jag igen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 622
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 743
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar