Gödselhantering?

S

super mario

Jag såg nyligen en tråd om detta men hittar den inte:mad: Jag undrar vad man ungefär får betala om man hyr en container för att förvara spångödsel som sedan töms vid behov. Kan man hyra containrar till vilket strö som helst?

Sv: Gödselhantering?

Kostnad ca 1000 kr/månad för att hyra en liiiten conteiner, samma pris för tömmning av denne.
Sök på google efter hyra conteiner så lär du hitta fler. Leta flitigt bland alla dessa uthyrare, en del är riktigt dyra.

jag har sådan!
ring till ragn sells....jag betalar 434:-/månad för den. sen betalar jag runt 1000:- för varje tömning.
och sen var det en engångs summa när dom kom ut med den första gången, kommer inte riktigt ihåg hur mycket.
sen ringer du bara dom när det är dax så kommer dom inom två dagar!

Tyvärr är det bara i vissa delar av landet ragnsells har denna tjänst, jag har varit i kontakt med dom men dom kunde inte hjälpa mig

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 021
Senast: Freazer
·
Utrustning Vår stallägare har meddelat att vi får köpa in eget strö från nu, och då funderar jag på vad jag ska ha för något. Allt utom torv är...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 318
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar