Godkänd kombination bli+släp

Användare86

Trådstartare
Screenshot_20240820_191416_Samsung Internet.jpg

La på skojs skull in vår andrebil i släpvagnskollen med hästtransporten och fick detta svar. Enligt denna får jag dra transporten men inte lasta max, men kan detta stämma? Har bara B kort.

Trodde detta bara var något man kunde göra med BE eller är jag helt ute och cyklar. För detta vore super om man fick
 
Det är helt lagligt så länge båda tjänstevikterna ihop övergår 3500kg (vilket de inte borde, då hade du fått rött).
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
765
Senast: Sassy
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 720
Senast: Lingon
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 453
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Anonymt användarkonto då jag vet att folk i närheten av mig vet vem jag är. De senaste åren har jag studerat och jobbat som vikarie i...
Svar
15
· Visningar
1 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp