Nevermind
Trådstartare
Jag är på jakt efter en god måltidsersättning, helst något i pulverform som man blandar själv och gärna billigt (men viktigast är att det är gott/drickbart såklart). Kvittar om det är soppa eller kalla shakes, jag vill bara ha nåt som går fort när jag inte hinner/orkar laga mat eller om jag är iväg utan tillgång till kylskåp under dagen. Jag bryr mig inte jättemycket om kaloriinnehåll, jag äter ordentliga måltider annars. Det gör med andra ord inget om det är en "dietvariant", jag får i mig det jag behöver energimässigt ändå i det långa loppet. Jag har provat några av Naturdiets smaker på shakes, men de har jag inte gillat. Tycker de har någon konstig bismak alternativt smakar kartong. Känns tråkigt att köpa ett paket som sedan bara står och blir gammalt för att jag inte tycker om det. Nu sist provade jag med ett proteinpulver istället, men det är så äckligt att jag klöks när jag försöker dricka det Jag har hört att många gillar Huel, men det är ganska dyrt tycker jag om man jämför med andra märken. Hur är Allevo? Andra tips, eller generella tips på smaker? Jag har förstått att många verkar gilla kaffesmak, kanske är det en idé?