Jag önskar er alla här på Bukefalos en riktigt God Jul!
julgran.gif
Försök gärna tillbringa så lite tid som möjligt här under julhelgen ;)

julborder.gif

Ta väl hand om varandra och om era hästar och andra djur.

Sv: God Jul!

GOD JUL och ha några riktigt lugna och sköna dagar med familjen!

Tack för att du har skapat den här sidan!

GOD JUL och när ni är mätta och som jag småfeta efter julen (försök) kliv in i nyårsstassen och ha ett gott nytt år med ;)

(*bildkapning här med*)

a020.gif

Detsamma! :)

Hoppas alla får det roligt med familj o vänner :smirk:

Önskar dig detsamma Gunnar!!! Njut av trevligt umgänge och skänk en tanke till de som jobbar, är ensamma och sjuka medmänniskor och djur.

God Jul alla!!!

God Jul till Gunnar som står ut med oss år ut och år in. Vill även skicka en julhälsning till er alla andra som håller till här och som förgyller ens dagar.

God jul Gunnar och tack för all tid du lägger ner på detta underbara forum! Önskar alla övriga på detta forum en riktig god jul, ät massor av julmat, ta det lugnt och njut.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 024
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 660
Senast: Acto
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: gulakatten
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 299
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023
  • Shop to you drop, del 4