Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Å tack
Fast nu vill dottern (2,5 år) vara med och pyssla, så det blir ganska korta snabba saker, jag hinner inte göra något avancerat, bara lite klipp-å-klistra
jag vet inte om ni kan se bilderna, men här finns resten och jag behöver valhjälp! En del bilder är kanske inte så himla "bra" men de speglar Moa så himla väl!
Vilken härlig tråd
Men gissa om jag fick hicka när jag såg att den redan hade tre sidor
"Herregud har så många redan hunnit göra sina kort"!! Haha skönt att se att det var en tråd fr förra året.
Återkommer med vårat bidrag när vi fått till ngt som kan liknas vid ett julkort
Ekonomi & Juridik Tycker det är standard att försäkringen nlir dyrare för varje år. Har agria. Har dock inte räknat efter exakt hur mkt den höjs, men där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.