God jul Hundbukare

Gnist

Trådstartare
Är ju inte direkt superaktiv här längre, men tänkte ändå kika in och lämna en julhälsning till er alla :D

Julkort-buke-08.jpg

Hoppas ni får en härlig jul och en lugn nyår :)

Sv: God jul Hundbukare

God Jul Gnist (med hundar och familj!)

Kom tillbaka när du känner för det!

/Syrsa

MosterMia: Vad stilig han har blivit! När får vi se honom på utställningarna? :love:

Å Homer vägar tackar jag :bow:! Visst har han blivit fin, min lille kille :love:!

Om hans hans aptit håller så han håller sig i hull ( han har haft mycket problem med ätande efter sin sjuktid :() så är han anmäld till MyDog! Så jag håller alla tummar jag har att han äter bra så vi kan vara med där :)!

Å Homer vägar tackar jag :bow:! Visst har han blivit fin, min lille kille :love:!

Om hans hans aptit håller så han håller sig i hull ( han har haft mycket problem med ätande efter sin sjuktid :() så är han anmäld till MyDog! Så jag håller alla tummar jag har att han äter bra så vi kan vara med där :)!

Vilken snygging..:d
Lycka till i Gbg

:banana:

GOD JUL!

Det är så tomt här utan dig!

*KL*

Vilka fina julkort ni gjort allihop!

//D

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 894
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 666
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: inverterad
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 302
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka