God jul .. *bild*

G

glimmie

Vi skulle knäppa kort på våra små missar och skicka till uppfödaren med julkortet, det gick ju...ja..jätte bra :crazy:
Det enda kortet som dom satt stilla alla tre var detta, och då lipar två medan en gäspar.
Det är det som är lite charmigt med katter, dom gör inte alltid som man vill, så det fick bli det här kortet
katter.JPG

Har ni några söta/roliga julkort på era missar? :bump:

Sv: God jul .. *bild*

Haha, grymt, katter är underbara meddet, vill dom inte så gör dom inte. Gissa om jag hade problem att övertala dom om att dom faktiskt skulle vägas igår :D

Mvh
Möller

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: cassiopeja
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 594
Senast: Shark
·
V
Övr. Katt Jag äter efter devisen "På julen får man ta från det undre lagret" och har snart mulat i mig alla goda bitar i paradisasken :crazy...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama