Go boken eller tips på bra bokklubbar

B

bestatjejen

Är det nån som är med i Goboken? Är det bra böcker till minstingarna?

Sv: Go boken eller tips på bra bokklubbar

Alltså, ja det är väl bra. Men efter att ha provat massa bokklubbar har jag insett att det är smartare/billigare att gå in på en bokhandel (jag tar en e-bokhandel) ca var tredje månad och beställa en bunt böcker, helt enkelt. Frakten blir ju billigare så, plus att man kan slänga med lite 'favoriter', gillar h*n till exempel Max-böcker är det ju lätt att köpa på sig fler såna då :)

Sv: Go boken eller tips på bra bokklubbar

Jag var med ett tag i Goboken, men gick ur ganska snabbt då jag inte tyckte att det var prisvärt. Paketen var ganska så dyra och innehöll väldigt mycket saker man inte alls behövde.
Då det främst är böcker som är intressant hade det varit billigare att köpa böcker på annat sätt.

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
729
Senast: saltakatten
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: gulakatten
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 330
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka