Sv: Gnägg

Nu hittade jag dem

Hmmm, det blir ju inte riktigt samma sak när alla grenar har sitt eget gnägg. Går ju inte att nå lite olika människor då. Förr var väl Gnägg kopplat mer till senior va? Det tyckte jag var bra, för det var ofta nästan samma folk på senior som på Gnägg.

DET GÅR INTE ATT HITTA GNÄGG LÄNGRE!!!

JAG BLIR TOKIG!!!

JAG VILL BARA HA DET GAMLA VANLIGA HEDERLIGA GNÄGG DÄR MAN KUNDE DISKUTERA TÄVLINGAR PÅ TV OCH ANNAT KUL.

MEN DET ÄR LÖGN ATT HITTA DET NUMERA.

OCH NEJ, MIN CAPS LOCK HAR INTE HAKAT UPP SIG.

JAG ÄR SÅ HÄr FRB***NAD.

Hade du klickat på Gunnars länk i inlägg 2 här ovan så hade du hittat Gnägg. Det ligger under Ridning.

Det är alldeles för svårt att läsa vad det står i inläggen innan :angel:

Nej, det är det inte. Jag är inte helt dum i huvudet.
Mitt inlägg är ett klagomål på att det generellt på Buke är alldeles för svårt att hitta till Gnägg numera. Det "gamla goda Gnägg" finns ju inte ens kvar, och de andra är utspridda intill förvirring.

Om detta tänkte jag starta en tråd.
Varpå jag ser att det redan finns en tråd om Gnägg.
Varpå jag helt korrekt då istället gör ett inlägg i befintlig tråd.

Att leta upp den här tråden där Gunnar behjälpligt nog lagt en länk funkar liksom inte varje gång jag vill hitta dit på ett enkelt sätt.

Gunnars länk är exakt samma länk som finns som rubrik "Hästforum" i menyn till vänster. Men för att vara sjysst så talade jag även om att den finns under rubriken "Ridning", även den till vänster i menyn.

Båda sätten gör att det är två klick till generella Gnägg. Vill du ha ett klick får du lägga upp det som bokmärke eller snabbväg i din egen browser.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar