Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hmmm, det blir ju inte riktigt samma sak när alla grenar har sitt eget gnägg. Går ju inte att nå lite olika människor då. Förr var väl Gnägg kopplat mer till senior va? Det tyckte jag var bra, för det var ofta nästan samma folk på senior som på Gnägg.
Nej, det är det inte. Jag är inte helt dum i huvudet.
Mitt inlägg är ett klagomål på att det generellt på Buke är alldeles för svårt att hitta till Gnägg numera. Det "gamla goda Gnägg" finns ju inte ens kvar, och de andra är utspridda intill förvirring.
Om detta tänkte jag starta en tråd.
Varpå jag ser att det redan finns en tråd om Gnägg.
Varpå jag helt korrekt då istället gör ett inlägg i befintlig tråd.
Att leta upp den här tråden där Gunnar behjälpligt nog lagt en länk funkar liksom inte varje gång jag vill hitta dit på ett enkelt sätt.
Gunnars länk är exakt samma länk som finns som rubrik "Hästforum" i menyn till vänster. Men för att vara sjysst så talade jag även om att den finns under rubriken "Ridning", även den till vänster i menyn.
Båda sätten gör att det är två klick till generella Gnägg. Vill du ha ett klick får du lägga upp det som bokmärke eller snabbväg i din egen browser.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.