Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har erfarenhet av Glucosamid (tror det stavas så). Min häst börjar bli lite "knakig" i lederna när han står vilket går bort efter bara några steg. Men om det funkar så är jag absolut villig att testa!
Har ni testat? funkar det?
Jag o min mamma ger det till vårat gamla sto. Det vi ger heter glucosamin, men det finns olika namn.(kommer inte ihåg fabrikatet just nu) Vi ger henne en kur då och då, o tycker att det facktist funkar. (Kuren vi ger henne, brukar vara tills burken är slut. Brukar stå på burken hur länge7mycket man ska hålla på o ge.) Men det kanske är för att vi vill att det ska göra det...
Detta vet jag absolut inte om dä stämmer, men jag har hört att om man köper ngt för lederna, och att namnet innehåller ordet gluco (lr i innehållförteckningen) så är det "äkta vara".
Men det är bara ngt jag har hört. Så ta inte det på hundra procent allvar.
Lycka till! o hoppas att det funkar. Det är säkert olika från olika individer. Men min mamma har samma preparat för människor, o hon säger att hon känner sig mycket mjukare o smidigare i kroppen ialla fall.
Fungerar kanon på en del individer o på andra inte alls. Man får prova sej fram. Gav det till min gamla häst som hade stora problem med leder, brosk o ledvätska o jag märkte en markant skillnad. OBS! Finns dock en massa olika preparat, kolla noga så att det är äkta vara o inte någon billig kopia du köper, äkta glukosamin är dyrt. Det finns en i pillerform som heter Chondroflex som var det jag använde, det är den riktiga o den är mkt bra! Köpte till både min mor, far, hästen o en kompis hund Värt att prova om det är problem, det skadar i vilket fall inte :smirk:
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.