Glömt lösenord

M

mimmi_pippi

Hej!!! Skriver från en kompis konto, eftersom jag tyvärr råkat glömma mitt lösenord på mitt ganska nyligen skapade bukefaloskonto. Jag har aldrig använt det, och jag skulle väl kunna fixa ett nytt, men jag vill verkligen heta det jag hette på kontot jag inte kommer in på. Vad ska jag göra??? Snälla hjälp mig!!!:cry:
Tack på förhand

Sv: Glömt lösenord

Skriv in BARA ditt användarnamn och klicka på logga in så kommer du till en sidan där det står
(du ser att det på rad 3 & 4 står click here - gör det)
You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!

You have used 1 out of 5 login attempts. After all 5 have been used, you will be unable to login for 15 minutes.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 253
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 364
Senast: Signe9
·
Bukefalos Har nyligen varit med i en diskussion kring hundar på bukefalos. Kom en grupp mot mig och var inte så trevliga. Jag gillar inte att...
Svar
6
· Visningar
1 586
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama