glömt inloggning?

starcraft

Trådstartare
jag, grymt oteknisk med säkert dumma frågor skulle vara väldigt tacksam för svar;)

Jag har en dator här hemma, men jag har glömt inloggningen på den datorn så jag skulle vilja "börja om från början" så att säga. Nollställa datorn.

Någon som kan hjälpa mig med det?
 
Sv: glömt inloggning?

Är det en märkesdator så brukar det ofta följa med en RecoveryCD som rensar hela burken och installera om den så den blir som när du köpte den.

Detta gör att den rensar allt från datorn så har du bilder, dokument eller andra saker på datorn så kommer de att försvinna om du inte bränner över de eller lägga det på en annan dator.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 764
Senast: Rosett
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 911
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp