Glömt grädden

Sv: Glömt grädden


Näh, jättegott!!! :d (Nuförtiden spar jag den -om nåt finns kvar att spara...- i kylskåp. Men jag tycker fortfarande att grädden är ännu godare efter nån dag eller två.......)

Sur grädde minns jag min mamma använde i smeten i en speciell kaka, en slags sockerkaka med lingon och kryddor i.
 
Sv: Glömt grädden

Riktigt svåra tillstånd kan ju ha lång inkubationstid också. Så jag skulle inte ropa hej om jag var TS. Jag skulle nog se till att få det kollat.
 
Sv: Glömt grädden

Ja, sjukvårdsupplysningen kanske vore nåt. Var är wysiwuwtwtv eller vad hen nu heter som har numret dit? Man vet aldrig, det kan ge svåra sköldkörtelproblem, det är vanligt här på buke.
 
Sv: Glömt grädden

aaamen guuu va ni skräms ! :O blir ju skitskraj här, kanske bäst att uppsöka läkare? har ju känt mig väldigt trött här idag, så det kanske är sköldkörteln ändå?! ;)
 
Sv: Glömt grädden

aaamen guuu va ni skräms ! :O blir ju skitskraj här, kanske bäst att uppsöka läkare? har ju känt mig väldigt trött här idag, så det kanske är sköldkörteln ändå?! ;)

Ja det här är riktigt läskigt. Jag tror du ska vara glad för att du överlevt. Hur mår avloppet egentligen, där du hällde grädden? Egentligen är det ganska samvetslöst av dig att hälla ut dålig grädde i det - tänker du alls på miljön? Alla grodyngel, algblommning, igenväxta diken. Vet du vad du har gjort egentligen? Vet naturskyddsföreningen om det?
 
Sv: Glömt grädden

Fast det är allt jävla dålig hushållning med resurser att bara hälla ut livsmedel sådär. Tänker man det minsta på planetens framtid så dricker man faktiskt. Eller använder den åtminstone när man rekondar bilen.
 
Sv: Glömt grädden

Ja det här är riktigt läskigt. Jag tror du ska vara glad för att du överlevt. Hur mår avloppet egentligen, där du hällde grädden? Egentligen är det ganska samvetslöst av dig att hälla ut dålig grädde i det - tänker du alls på miljön? Alla grodyngel, algblommning, igenväxta diken. Vet du vad du har gjort egentligen? Vet naturskyddsföreningen om det?

Nu när du säger det så ser avloppet nästan lite sönderfrätt :eek: vad har jag gjort ?!:banghead:
 
Sv: Glömt grädden


Nu tänkte du lite fel va? Det heter
thumbnail.axd


...och det smakar inte alls sur grädde! Hur tänkte du nu?
 
Sv: Glömt grädden

Grädde och mjölk är enkla saker.
Koka bara upp lite vatten och häll i lite av mjölk/grädde
Blir det klumpar (skiktar sig) är det dåligt annars så tar för dig bara.
Man måste inte ens noja sig om man kanske missat lukt eller smak :)

Och det har du ALDRIG berättat för mig, trots att du vet hur JAG är?! :eek::)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Mat Glömde en oöppnad philadelphiaost framme … vågar jag äta den? Den stod framme omkring 12-24 timmar, minns inte riktigt. Har 25 grader...
Svar
6
· Visningar
5 337
Senast: tanten
·
Katthälsa Min katt har gått ner i vikt från 5 kg för två år sedan till 3,6 kg idag. Han är utekatt och har hållit sig undan och kommit in mer och...
Svar
7
· Visningar
4 260
Samhälle Lämna in din äldre anhöriga när du ska till frisören eller vill ha egentid. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att idéen är...
2
Svar
22
· Visningar
1 676
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp