Globus selunderlägg..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 193
L

Lozzan

..vart kan man hitta dom? På travshopen här i mantorp har dom bara finn-tack och det är ju liite annorlunda färger. Globus har ju tex. blå/grön & blå/marin. vad brukar dom kosta också? Finn-tacks långa kostar 200:- här.

Sv: Globus selunderlägg..

Jag tycker lillhästen har riktigt fina, fast de är ju lika tunna som vanliga schabrak, men finns i många snygga färger. Ska nog införskaffa ett jag själv när jag nu lyckas få hem min tömkörningsgjord nån gång...

www.lillhastenistav.se

vad fina!! Undra om det skulle funka när man kör i travsele. är rädd att det blir för tunnt men när jag tömkör går det nog. nnars kan man ju ha annat under.

Ingen som vet vart globus finns?

Bild på selludd? Okej! vet inte om du menar det. är lite :crazy: idag

12756a.jpg

Här är tre olika. jag har bla. det översta

okej, får åka ner till skåne för att köpa ludd! :p

jag gilalr inte i teddy jag ahr bara action tyg numera tycker det är snyggast och lättars att hålla rent. jag ahr från finntack och wahlsten (dom har snyggast) du får bestälal i vilka färger du vill. jag ahr ett helvitt octt lila vitt oett lila svart och ett svart vitt rött osv...(kantbanden är färgade)

tillägg har aldrig sett globus..'r dom fina?

Du kan säkert be din lokala ridsportaffär beställa in dem :) Globus är ju en tillverkare, inte en affär.

jo, men det är bara att han som har den närmsta affären är så j*vla SNÅL och ELAK! :devil: Jag hatar honom!! Men han hatar alla i mitt stall så...
Min granne är ju i ett annat stall så hon fick bereflexer billigare. Får väl klä ut mej :p

ja, men annars är det ju inte så långt till Sharpman. Där är dom MYCKET trevligare. Praoade där och det var skitkul, skulle kunna tänka mig att ha en egen hästaffär mes nästan alla saker i shettisstorlek som kan vara omöjligt att hitta ibland :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 488
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka