Glasögongropar

Sv: Glasögongropar

Japp det har jag. Fast det har min man också och han använder inte glasögon mer än ett par gånger om året typ!

Jag blev kallad missbildad i går när vi insåg att det bara var jag som har gropar av de som träffades i går! :D
Har du haft dina alltid? Jag är ju en glasögonorm och har glasögon hela min vakna tid så det är kanske inte så konstigt jag har dem :D

...Ja, det har jag. Det är ingenting som jag funderat på. Antog att folk såg ut så? Jag ska känna på PV senare ikväll...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hör ni. :up: Har ni något tips hur en får sin tinnitus att åtminstone lugna sig lite. Jag är förkyld och det sjunger i öronen. Orkar...
Svar
8
· Visningar
369
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
604
Senast: Mirre
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur