Glæsir frá Blönduósi

Amore

Trådstartare
Någon som vet vem hingsten Glæsir frá Blönduósi är? :) Bedömning? Bilder? Någon info? Försöker googla men hittar ingen info... Har inte WF än :(

Sv: Glæsir frá Blönduósi

Jag hittade 3 st Glæsir frá Blönduósi. En född 196? en född 19?? och en född 1997. :p
Antar att det är hästen född 1997 du är intresserad av? (har bara ftåt för mig det)

Han är svartskäck e. Galdur fra Sauðárkróki u. Vonarglæta fra Blönduósi, och finns på island. Är jag inne på helt fel Glaesir? :o:p

Liknande trådar

Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Är det någon som vet om livförsäkringen har ett fallande värde efter sista året som fullförsäkrad? Eller blir den 0 värd direkt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
828
Övr. Katt Hej! Jag googlar mig blå och de står bra info men jag fattar inte ändå.. har aldrig varit något problem innan men jag märkte att de...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: SMM
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka