Glädjen borta =(

jessivega

Trådstartare
Jag plussade ju som vissa kanske vet för cirka 2 veckor sen..räknade ut på en höft att ja nog va i 8e veckan då & 10 veckan nu då.
Ringde MVC och fick en tid på fredag den 4e juli..
Överlycklig va man för det känndes så rätt i tiden. mamma va oxå glad över o bli mormor igen.ja har ju en son på 8år oxå :)

I torsdags natt så fick ja lite ont i magen o lite rosa flytningar men tänkte att d va väl inget,hade läst nånstans att om man har lågt liggande livmoder eller va det va så kunde man blöda lite nu i början.
I fredags på jobbet blev d mer o mer likt mensvärk men ändå inte så jobbigt så ja behövde ta tabletter eller gå från jobbet. så på eftermiddagen hade ja o mor bestämt att vi skulle till Ullared..shoppa lite.när vi kom hem på kvällen o ja satte mig i soffan fick ja superont i magen..gick på toa o då brast d totalt.d krampa o allt bara kom ut :cry: ja mådde så dåligt.min sambo stackaren satt i soffan o undra hur d gick..sen satt ja på toa tills kl 4 på morgonen..fy d va d värsta ja varit me om i mitt liv..trött o eländig gick ja o la mig kl 4.30.fick vilat nån timme sen upp o ringa jobbet att ja inte kunde jobba..mår skit just nu (inte fysiskt utan psykiskt). hade verkligen sett fram emot detta..
nu mår ja väl hyffsat,e trött o öm i magen bara.ska ringa min BM på måndag o prata me henne.
Nu till mina frågot:
ni som fått misssfall innan har ni behövt skrapa eller nåt sånt eller ni har bara gjort Ul o kollat så allt e ok?
när har ni jobbat som vanligt igen?
jag jobbar som Pers ass..

Mvh en urlakad mamma...:cry:

Sv: Glädjen borta =(

Har inga erfarenheter alls att dela med mig. Vill bara säga att jag beklagar:cry:

Fy vad trist:cry:

När jag fick mitt missfall för ngn månad sedan så var det lite kvar så de trodde de skulle behöva skrapa(först föreslog de piller så man får ut allt, såna abortpiller men jag tål inte smärta så jag sa att jag ville bli sövd ist).
Hursomhelst löste det sig & resten kom ut efter några dagar så inget sånt behövdes.
Man kollar med UL hur det ser ut & gör en undersökning.

ok...kände du att d va nåt kvar eller d ser man bara på UL?
usch ja hatar sånt här...
jobbade du sen direkt?

Jag beklagar ditt missfall också, hade tänkt skicka ett PM men det har inte hunnits med

Usch vad tråkigt! Det finns ju inte så mycket att säga för att trösta, men jag hoppas att det löser sig och att ni kan tillverka en ny liten knodd när ni känner er redo =)

//Julia

Tråkigt! :cry:
Jag fick missfall för ca 1 månad sedan. Var på helgen och jag fattade ganska snabbt efter alla smärta och blödning vad det var som hände! På måndag mådde jag rätt okej men ringde ändå BM som sa att allt sköter sig själv. Om jag började må dåligt eller fick ont skulle jag ringa igen!
Jag mådde bra efteråt (förrutom sorgen) hade en längre blödning men sedan har allt varit bra!
Jag har bara försökt se fram emot nya försök! :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 899
Senast: Petruska
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 830
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka