Givande småpyssel

tott

Trådstartare
Jag känner att mitt liv bara är rutiner och rutiner och såhär års har jag inget skoj att göra hemma - förutom att leka och mysa med katten.

Har ni nåt tips...förutom stickning, korsord och liknande.
 
Jag pusslar en del i perioder. 500-1000 bitar. Tar ett tag att få ihop så man behöver ett bord som inte används annars eller en pusselmatta.
Målarböcker för vuxna är väl ganska populärt men jag har inte fastnat för det.
 
Rita (även om du "inte kan"), skriva, läsa, lyssna på dokumentärer eller poddar. Sy. Dagdröm, Gör en utflykt. Budgetera. :D
Planera nåt skoj - trädgårdsland, balkonglådor, nåt skoj att se eller göra på semestern... Såna grejer gör jag när jag har lite tid över.
 
Jag pusslar en del i perioder. 500-1000 bitar. Tar ett tag att få ihop så man behöver ett bord som inte används annars eller en pusselmatta.
Målarböcker för vuxna är väl ganska populärt men jag har inte fastnat för det.
Gillar att pussla och har tänkt på det, men med tanke på litet hus (få rum och få bord) i kombination med lekfull katt så...
 
Gillar att pussla och har tänkt på det, men med tanke på litet hus (få rum och få bord) i kombination med lekfull katt så...
FBF03D5F-0830-44AA-A13E-07327EA7C386.jpeg


:D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt liv är så jobbigt. Jag arbetar som timanställd på deltid. Alltså många dagar utan jobb. Jag har knappt några rutiner alls i min...
Svar
6
· Visningar
1 180
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 601
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: manda
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 155
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp