Gissa vad min pojkvän just sa?? *hunduppfostran*

Lenis

Trådstartare
:rofl: Jag förklarade hur man ska lära hunden vänta & varsågod när man går in genon dörren (bor en trappa upp i lägenhetshus) , och att man när han gått in kan lyfta upp honom från hallmattan & torka tassarna innan han får springa vidare.

Då säger pojkvännen "Ehm.. alltså jag brukar torka hans tassar genom att dra honom över mattan vid ingången" :rofl::D

(Det är inte så hemskt som det låter, mattan är mjuk & han visade hur han gör å det va väldigt varsamt men det LÄT så sjukt kul!)

Sv: Gissa vad min pojkvän just sa?? *hunduppfostran*

Då säger pojkvännen "Ehm.. alltså jag brukar torka hans tassar genom att dra honom över mattan vid ingången" :rofl::D

Hahahahahaha:rofl::rofl:
Jag döööööör! Helt klart kvällens bästa!!

Män alltså.....:angel:

Han torkar iaf av tassarna..annat är det klockan halv sex på morron när valpis vart ute med husse på morgon promenaden och man hör fr hallen *full fart på matte*,dyngsur o leriga tassavtryck överallt i en nybädad säng med trött matte...;)

Hoppas det inte är en "typ" G.D valp (kan annars bli kul att se när han ska dra den över mattan när den blir stor:rofl::D)

:rofl: :rofl: :rofl:
jag ser roliga bilder framför mig :D

Hahaha... det är ngt som jag skulle kunna få för mig att göra. Jag är SÅ lat. :D

det är ju kanonsmidigt :D mamma skrattade också :p

Hahaha det hade varit en syn!! :D Men det här gällde vavva-valpen ;)

Gud jag skrattade så jag fick ont i magen!
Hälsa din karl att han kan få komma och torka tassarna på min 30kilos tös om han vill. Underhållning tas alltid tacksamt emot ;) :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 372
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 902
Senast: AraSlei
·
Äldre Ursäktar långt inlägg! Förutom det jag nämner här nedan är han allmänt otrevlig, jag får stå ut med sura dunk i golvet när mina hundar...
Svar
16
· Visningar
3 224
Övr. Hund Igår hände nått alldeles gräsligt här på gården... hur gräsligt vet jag inte säkert, men det LÄT gräsligt :cry: Jag var ute på...
Svar
14
· Visningar
1 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka