gissa djuret

CurlySue

Trådstartare
dessa bilder skulle jag egentligen lagt upp för några månader sen men det blev aldrig av.. idag kollade jag igenom mina biler och nu vill jag ha eran hjälp.

vi testade min fars nattkamera som han skulle ha på grävmaskinen, då fick vi en hel hög av kort på diverse djur. sjukt mycket aktiviteter på natten!!

men ett djur som fångades på bild är vi osäkra på vad det kan vara, vi tror att vi vet men vill ändå ha andra synpunkter vad det kan :)

2guw6jd.jpg

djuret kommer fram åt höger av bilden. kameran tar tre kort på raden vid första rörelsen och den första bilden skickas till mobilen.

2qwcydh.jpg

sista bilden på djuret.

som sagt så har vi våra aningar men det skulle vara kul att höra era första ideer:idea:

Sv: gissa djuret

En tjock katt eller möjligtvis lodjur. Svårt att se storleken på djuret så här på en bild. Men tycker absolut att det ser ut som ett kattdjur i alla fall.

2hog0vt.jpg

här är en bild på en grävling så ni kan jämföra storlek. grävlingen är till vänster framför kaninburen.

vi trodde först att det var någons grannes tjocka katt men när vi såg villken skillnad det var mot storleken av en grävling tror vi nu på lodjur.

det är inte ofta man ser och har ett sånt djur mitt i trädgården med tänd ytterlampa ;)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 177
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 948
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 563
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25