Islandshästryttare
Trådstartare
Ibland saknar jag en sån här symbol i gillamenyn när nån publicerat något riktigt gott särskilt med foto. Nån mer än jag som saknar en sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De få gångerna jag vill använda en sådan skriver jag nog ett inlägg istället, men jag hänger ju inte så mycket i mattrådarna så det blir ju bara någon gång om året.Ibland saknar jag en sån här symbol i gillamenyn när nån publicerat något riktigt gott särskilt med foto. Nån mer än jag som saknar en sån?
Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.Jag har länge funderat på om jag skulle lägga in en Ok eller avbockat reaktion, men varit lite tveksam hur användbar den är, Gilla kan kanske räcka?
Den skulle vara lite bra för oss moderatorer ibland då vi kan markera att vi läst och tagit del av något i rapporter m.m. Men vet inte hur nyttigt det är på forumet.
Vill försöka hålla ned antalet reaktioner men om det finns något som behövs och som inte kan lösas med befintliga är det bra om ni tipsar om vad ni tycker.
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.
Finns det fler förslag?
Högst troligt är dock att jag inte lägger in någon ny reaktion om det inte dyker upp något nytt som inte fungerar alls med nuvarande och behövs både här och där i trådar.
Om något är gott kan man använda Gilla, precis som man använda Gilla istället för Ok.
Jag gillade för att jag höll med om att det inte behövs något nytt och att man kan trycka "gilla" om något är gott eller bara som "ok". Ingenting att tillägga allså.Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Och svarar ni allt eller med ett nytt gillande blir jag lite matt
Förlåt jag var tvungen Tycker den här tråden är så himla gullig bara!Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Jag håller med, ett hjärta kan betyda så mycket, både tröst, lycka, sorg, glädje ... Eller hungerFörlåt jag var tvungen Tycker den här tråden är så himla gullig bara!
Och tycker också att det räcker med de reaktionsalternativen vi har. Om något ser supergott ut skulle jag nog använda ett hjärta till och med, i alla fall om det var något med choklad i.
Det behövs inga fler reaktioner. Man kan ju citera inlägget och använda smileys. —>Jag lägger in min egen undran om ny reaktion också.
Finns det fler förslag?
Högst troligt är dock att jag inte lägger in någon ny reaktion om det inte dyker upp något nytt som inte fungerar alls med nuvarande och behövs både här och där i trådar.
Om något är gott kan man använda Gilla, precis som man använda Gilla istället för Ok.
Jag har nog redan skrivit detta men jag saknar denna reaktionen:
Motivationen är att det är ett djurforum där gulliga djur är ett av de återkommande huvudteman som finns. Och ingen av de andra reaktionerna passar riktigt för att uttrycka detta. Hjärtat känns som en helt annan grej.
Helst hade jag velat slippa reaktionerna helt och hållet! Tycker det var bättre förr när man slapp sånt på forum. Men jag förstår ju att det enda rimliga är att acceptera läget. Det är inte bukefalos det är fel på, det är världen.
Eftersom jag var dum nog att skriva lite helt olika saker i mitt inlägg vore det bra för mig att veta vad ni gillade med mitt inlägg?
Jag tycker reaktionerna är bra, vill absolut inte tillbaka till en massa inlägg med +1.Helst hade jag velat slippa reaktionerna helt och hållet! Tycker det var bättre förr när man slapp sånt på forum. Men jag förstår ju att det enda rimliga är att acceptera läget. Det är inte bukefalos det är fel på, det är världen.
Jag tycker nog att hjärta är alldeles utmärkt om man vill visa omtanke. Annars får man skriva ett inlägg.Jag saknar en kram- eller omtankesmiley. Det känns så avigt att klicka gilla eller hjärta när nån har det tungt eller har råkat ut för något hemskt och man inte har något vettigt att skriva men vill visa omtanke.
Kan du länka till ett sådant inlägg, så vi kan se om det är något generellt eller något enbart du råkar ut för?Nu saknas det faktiskt en på riktigt: Hjärtat har försvunnit från vissa inlägg/trådar.
Kan du länka till ett sådant inlägg, så vi kan se om det är något generellt eller något enbart du råkar ut för?
Om någon annan har liknande problem får ni gärna länka samt tala om vad ni surfar från, vilken webbläsare och vilken plattform.