Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inget som säger att en gilla-knapp måste ha någon koppling till någon annan webbsida.
Jag anser att en gilla-knapp i första hand skulle vara en bra idé om den på olika sätt hjälpte andra användare att se bra och intressanta inlägg och även ge möjlighet att ge användare ett snabbt sätt att visa andra användare uppskattning. Även att få uppskattning för ett bra inlägg känns rätt ok.
Hur och när detta kan genomföras är fortfarande inte klart, jag har tidigare spekulerat i när det kan ske, men jag skall nog sluta med det.
Jag tycker att det ar en bra tanke sa lange det inte ar en "gilla"knapp, da detta som andra papekat for tankarna till facebook, battre med nagot eget. (Och jag vill inte heller att knappen faktiskt ar kopplad till en annan sida, som facebook tex.)Det finns inget som säger att en gilla-knapp måste ha någon koppling till någon annan webbsida.
Jag anser att en gilla-knapp i första hand skulle vara en bra idé om den på olika sätt hjälpte andra användare att se bra och intressanta inlägg och även ge möjlighet att ge användare ett snabbt sätt att visa andra användare uppskattning. Även att få uppskattning för ett bra inlägg känns rätt ok.
Hur och när detta kan genomföras är fortfarande inte klart, jag har tidigare spekulerat i när det kan ske, men jag skall nog sluta med det.
Totalt onödigt. Vi har ju redan gilla och ogilla och några däremellan . Det är väl bara att anväda dessaSkulle vara nice med en "gilla"-knapp.
Jag hanger en del pa ett forum med tack-knapp, da star det "thanks" i ett horn och tackar man ett inlagg syns sedan ens anvandarnamn under inlagget efter "Following users says thank you to Xx for this useful post" eller liknande, kommer inte ihag exakt. Jag har inget emot nagot liknande det systemet, jag anvander det ibland istallet for att skriva just tack eller att jag haller med.
Totalt onödigt. Vi har ju redan gilla och ogilla och några däremellan . Det är väl bara att anväda dessa
Och sen är ju allt inte svart eller vitt hela tiden. Jag kan gilla ett inlägg i det stora hela, men inte hålla med om just nån liten detalj. Ska man då trycka på gillaknappen ändå?
Om man ångrar sig kan man trycka unlike då? Det blir ju isf ett evigt tryckande hit å dit utan nån vettig diskussion. Jag röstar grönt! Inte jag röstar grönt, därför att... och sen nej jag ångrar mig, röstar blått istället! nej förresten rött, lr svart lr nån annan uh#¤f färg.
Inte bara A skrev ett inlägg och B svarade. Folk likeade B inlägget, men man kan inte få fram exakt varför de gjorde det, bara att de gillade inlägget.
Bara så billigt att allt ska bli så facebookiserat... tröttsamt.
Edit: ja billigt är kanske inte rätt ord, men det var det första jag kom på.. ni fattar.