Kookaburra
Trådstartare
Skulle vara nice med en "gilla"-knapp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHA!!!
Men visst, ett diskussionsforum är väl ett diskussionsforum, inte ett social medium (medie?) - eller? Int' vet ja.
Min största oro är att folk ska börja uppmana andra att gilla deras inlägg. Samma sak som man ofta ser på youtube.
"Jag hatar djurplågeri, gilla om du håller med!"
"Totilas är bäst, gilla om du gåller med!"
Tack för info
(Och här hade jag kunna bara trycka "gilla" istället för att göra ett inlägg, underförstått att det är detta som menas med tanke på trådens ursprung - eller tycker ni att jag har helt fel? Skulle det verkligen inte effektivisera och få trådar som håller sig bättre till ämnet?)
Oavsett vilken av de två lösningarna jag nu väljer mellan så kommer ni bland annat få en like/gilla-knapp. Tänk om det räckte med det för att göra alla nöjda
*delvis KL*Någonstans, har jag sett att Gunnar skrivit att det ska komma en gilla-knapp.
Jag gissar att det då är facebook-kopplat.
Nej varför då? Har aldrig fattat detta med "gilla-knappen". Helt onödig, ett diskussionsforum är ett diskussionsforum, inte en massa gilla hit och gilla dit. Då kan man skriva att man håller med personen, därför att... osv.
..och +1 knappen är inte kopplat till google+ och google?