Giant pouched rat

Sv: Giant pouched rat

Finns inga uppfödare vad jag känner till, men det finns en som har och ev ska ta en kull senare. REDRUM på Zoonen.com heter hon.

Annars får man även importera upp till 10 gnagare utan tillstånd också, det är väl vad man är rätt tvungen att göra som det ser ut nu.

Tänk på att det absolut inte är nybörjardjur dock, har pratat med REDRUM innan och enligt henne så krävs minst några års vana av vanliga tamråttor innan man ger sig på GP...

Senast ändrad:

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Lucifer
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
990
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka