L

Liljan80

Har stora funderingar på om jag vågar boka biljetter tíll GHS 2008. Det är ju ganska sent i april och jag har beräknat BF 16/5.

Har ju varit ner 6 år i rad och skulle så gärna vilja se dressyren och gå på mässan en stund (antagligen för jag inte vet hur påfrestande det kommer bli).

Hur skulle ni ha gjort?
Alla tips mottages för övervägande.

/Liljan80
 
Sv: Ghs 2008

Jag skulle dött flera gånger om!

Jag va på plastsvärmors 50 års fest nån månad innan BF. Jag kunde sitta på en hård stol eller stå. Ajjj min rygg:(

Du får ta med dig en tältsäng=)
 
Sv: Ghs 2008

Det är svårt att säga nu hur din graviditet utvecklar sig. Jag skulle inte haft några problem med att gå en sväng på mässan och tittat på en föreställning när jag var i slutet på min graviditet, men vi är ju alla så olika.
 
Sv: Ghs 2008

Jag hade bf 6/2 i år.
GHS var ju flyttat till februari.

Jag ville inte chansa och beställde inga biljetter.
Jason födde 11 dar efter bf (17/2) och Ghs var veckan efter.
Ville inte gå med liten bebis.

Men hade jag varit gravid då det var hade jag lätt kunnat gå då jag hade en mycket enkel graviditet.
Tycker du ska avvakta lite.
Brukar ju gå att få tag på biljetter senare.
 
Sv: Ghs 2008

Risken är ju inte så stor att att bebisen kommer innan maj.
Men har man foglossning och mår allmänt jävligt är det kanske inte så kul där.

Jag tänkte gå på återträff med klassen 2 veckor innan bf, men jag var så trött på kvällarna så jag hade väl somnat vid 22 där.
Annars hade jag inte problem.
 
Sv: Ghs 2008

KL

För risken att bebisen ska komma tidigare hade inte jag brytt mig om. Har den kommit så har den liksom. Men däremot hade jag så sent haft svårt att sitta så stilla och obekvämt som man gör. Men det beror ju helt på hur man har det i kroppen. På mig satt magen väldigt högt och jag halvlåg helst den sista månaden.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp