Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon kunde det när hon kom, hon var va 2-3 år när hon kom. Hon är omhändertagen från ett ställe där hon inte hade det så bra. Är getterna du ska köpa mycket hanterade innan?
Hon stångades rätt mycket i början och sådana hon inte känner kan hon stånga nu. Hon är mest "min" och följer mig vart jag än går. Getter är nyfikna djur så ägna bara mycket tid åt dom så kommer dom bli jättegoa!
Vi har många! 10 kaniner +5 ungar som är 2 dagar gammla, 2 nymfparakiter, 5 undulater, 2 katter, två marsvin, 1 dvärghamster och 1 guldhamster och så klart Ester!
Just nu har jag en liten ekorrbebis som jag föder upp också!
Lantbruksdjur
Hej, nån som har gjort en egen vattenbehållare till ffa höns, med samma idé som den på bilden att man kan fylla på vatten uppifrån? Med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.