German Classics i Hannover

Sv: German Classics i Hannover

Hon fick 8 fel och ligger f n på en 34:e plats (med Spender S). Bästa svensk så här långt är Malin B och Flippan med 0 fel, de ligger på 7:e plats så här långt. Peter Eriksson och Cardento är näst bästa svenska ekipage på 30:e plats och Lotta Schulz på Calibra är fjärde bästa svenskar på 38:e plats.

Kopur - som känner sig som Svanlund och Parmler!!!

Ludger Beerbaum och Goldfever leder, Marcus E och Anka är tvåa och Otto Becker - Cento trea. Malin och Flippan nu på 9:e plats.

Meredith Michaels Beerbaum har just ridit Checkmate och fick 4:a fel, ligger f n på 24:e plats och Peter E-Cardento är nere på 36:e plats.

Vad det den här tävlingen Malin B vann?

JAAAA - efter sista omhoppningen idag stod Malin och Flippan som totalsegrare!!! Vilket ekipage!!! :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
942
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: Sootie
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 553
Senast: Cambrie
·
Träning Jag har en stor valack född 2018 där vi har stora problem med att få till galoppen. Han är stor, närmre 180 och ganska tung. Mentalt en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 782
Senast: banani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar